Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hvordan går det med deg?? har du satt inn??
Nøtt Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei!! Jepp, jeg fikk satt inn! Blodprøven så fin ut, og det var ikke antydning til væske i buken. Legen sa hun var positiv overrasket. Vi har også fått fryseren full av egg. Av 20 befruktede egg var 16 firedelte! Ett ble satt inn, og 15 ble fryst ned. Synes det er helt utrolig! Hvordan gikk det med deg da? Jeg ser jo at du har forandret nicket ditt, så det virker jo lovende! Har du smerter? Jeg har fryktelig vondt i magen, det har jeg hatt siden uttaket. Legen mente det var luftsmerter, og det kan nok stemme, for magen min ser ut som en basketball.
Fablefant✿ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer, Nøtt!! Gikk det greit å sette inn? Jeg har igrunn vært i fin form etter uttaket, og var på jobb i dag! Tok to paracet til morgenen, så har ikke merket mye i dag (har selvfølgelig ikke hoppet så mye - det merkes kan du si!). Er skikkelig spent på innsetting i morra! Krysser fingrene for at både du og Tullemor har satt inn gullegget!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Hei Nøtt.. så bra og gratulerer så mye ))) så fantastisk at du har fått så mange egg på frys.. Er glad for mine 2 jeg som ble på frys hihi har aldri fått det før.. Jeg har jo ikke alderen med meg vettu.. 38 år. Jeg tror jeg så deg i Porsgrunn, for du hadde time kl 11 var det ikke det? jeg hadde timen etter deg. Jeg og min kjære satt rett ved kontoret dems på utsiden når dere fortalte at dere hadde kommet.. Jeg har også utrolig vondt i magen, pass på å drikke masse vann, fordi eggposene fyller seg med din kroppsvæske og da får du vondt, så det er super viktig å drikke masse. Det sa de til meg i danmark når jeg ringte for å høre hva smertene var.. Nå får vi bare krysse alt vi har.. og håpe vi begge lykkes. Hvor kommer du fra? Jeg bor i vestfold. Vi hadde time kl 14.30 i dag, når var dere inne? så dere ikke i dag.. ( For jeg hadde tenkt å si hei til deg i dag hihi.. klemmmm
Nøtt Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med to egg inn og to på frys! Knallbra! :-) Håper virkelig det lykkes for dere nå, det fortjener dere etter så mye slit. På mandag kom vi kl 10.30 og meldte vår ankomst. Var det dere som satt utenfor kontoret da? I dag var vi der kl. 9 for blodprøver, tok en kjøretur, og var tilbake kl 11.15 for innsetting. Vi hadde egentlig time 14.15, men fikk framskyndet den så vi slapp å vente så lenge. Bor på sørlandet og har over 3 times kjøring, så vi var veldig takknemlig for det! Huff, jeg synes det er så vondt å drikke vann jeg.. Det kniper og verker i magen. Det gjør vondt å tisse også. Å ligge nede er verst, så jeg "gleder" meg til natta ja.. :-( Klem
Nøtt Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 LilleHH: Takk for gratulasjoner! Innsettinga var faktisk litt smertefull, men nå føles jo magen og underlivet mitt som et åpent sår i utgangspunktet da.. Hehe. Lykke til i morgen!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Hei.. ja det var oss som satt på utsiden.. jeg har langt lyst hår. Du også hadde lyst? Sørlandet ja, det blide sørland hihi.. Ja det gjør vondt, men vi må bare holde ut.. så fint at dere fikk time før da, men synd for da fikk jeg jo ikke hilse på deg hehe.. men vi treffes kanskje på en u.l når vi lykkes nå hihi.. Skaff deg en vannflaske og sitt og nipp av den litt.. jeg drikker mer vann da enn fra et glass. Jeg fikk også Albyl-E pga mine SA.. og jeg tar også babyklister. Har 30-50 dråper i en vannflaske hver dag.. KLEM
Nøtt Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Babyklister, er det noe du tar på eget initiativ, eller er det reseptbelagt? Jeg husker dere! Det stemmer nok at det var meg du så ja. :-) Spørs om vi treffes noe mer, for jeg kommer mest sannsynlig å ta UL`ene hos gynekologen min i Kr.sand. Hvis vi lykkes. Merker at forventningene er skyhøye nå altså.. Litt skummelt, for det er ikke så langt fra himmel til helvete..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk tips om babyklister i danmark. og det var der jeg kjøpte. Og sist kjøpte jeg et par flasker ekstra, så dette tar jeg på egenhånd.. Men har jo tatt det de andre gangene også da uten hell, men det skader iallefall ikke.. Det er jo et homeopat prep.. Får jo håpe vi aldri treffes mer da hehe litt merkelig å si det men.. vil jo at begge lykkes nå!! Hold deg varm, kos deg og nyt dette... gå rolig turer og kos med magen hihi... Masse lykke til )) Kan jo hende vi skravler litt de nærmeste dagene hvis du også er hjemme.. jeg har fri hele uken ) Nattinatt...
Nøtt Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Er hjemme jeg også nå, og sannsynligvis skal jeg være det i rugetiden. Så vi snakkes! Natta!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 Har du tatt ferie? jeg har bare ferie ut denne uken, så skal jeg jobbe. Har vært sykemeldt et par av forsøkene men aldri mer, gikk bare å tenkte og kjente etter og ble nesten gal.. Så nå vil jeg jobbe, men tar det med ro og ikke noe stress.. skal kose meg.
Nøtt Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Er sykemeldt, og kommer sannsynligvis til å være det i rugetida. Skal snakke med legen min senere. Har en jobb hvor det er så og si umulig å unngå stress, og det er også mye løft og fysisk tungt arbeide.. Så hvis legen er enig med meg så blir jeg hjemme i rugetida. Får håpe jeg klarer å la være å tenke så mye. Hvis bare formen blir bedre snart så får jeg aktivisere meg selv med morsomme ting.. :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2008 Da skjønner jeg, da er det viktig at du er hjemme i ro og koser deg selvfølgelig!! Fader altså det gjør så vondt å gå på do, det er vondt å sitte, føler jeg trøkker ned noe hehe, det stikker i siden og skikkelig luftsmerter.. ÅÅÅÅÅÅ hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå