Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Kan dere si deres mening om disse navnene : Celina, Christina, Emilie, Andrea og Madeleine ??
alvilde Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 likte alle navnene syns kansje madeleine blir litt voldsomt men det er min mening hadde nok valgt andrea hvis det var meg men det er jo smak å behag,men uansett fine navn:)
prebs Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Flere fine navn her: 1.Emilie- min favoritt av disse, bare mye brukt 2.Christina- ville skrevet med K, vakkert 3.Andrea -koselig 4.Madeleine- helt ok 5.Celina- for sukkersøtt for meg
Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Andrea - fint, klassisk, internasjonalt Emilie - søtt, internasjonalt, men veldig pop da... Celina - pent Christina - pent Madeleine - litt for søtt
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Rangering: 1. Andrea - veldig fint 2. Celina - fint, liker Selene litt bedre. 3. Madeleine - liker det godt, men syns gjerne Madelen er finere. 4. Emilie - klinger fint, men må innrømme at det er litt for populært for min del 5. Christina - fint, men har altfor mange kjente på min alder som heter det, ville skrevet med K.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Celina - pent navn, helt ok. Christina - litt kjedelig, men det er egentlig veldig fint. Emilie - søtt og fint, men litt lei av det. Andrea - det syns jeg er litt tungt og ikke særlig fint. Madeleine - det liker jeg godt! Nydelig!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 1. Emilie - Flott, nydelig og vakkert. 2. Christina - Flott, internasjonalt og klassisk. 3. Celina - Søtt og fint. 4. Andrea - Litt maskulint med tanke på Andrea Bochelli... 5. Madeleine - Ikke fint etter forsvinningssaken med Madeleine McCann...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Dere som mener de er fantasiløse og kjedelige, hva slags navn liker dere da? er nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Trenger ikke å ha mye fantasi for å finne fine og normale navn. Forstår at folk vil finne ordinære og lite brukte navn, men det er ingenting i veien for å bruke disse navnene. Fine navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå