Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Vi er enige om Eva, jeg vil ha et mellomnavn - han er usikker - så må finne noe å overbevise han med:)
alvilde Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 marie,sofie,margrethe,josefine,andrine... det var de jeg kom på
Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Eva er et potetnavn - dvs. - alt passer til! Eva Krstine Eva Elise Eva Marie Eva Kamilla Eva Margrete Eva Sofie Eva Karine Eva Othilie Eva Serine
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ja, jeg vet - men vanskelig å finne et å bli enige om;) Synes Eva Elise og Eva Sofie var veldig fint.. Ellers liker jeg Eva Olea, Eva Olivia, Eva Olava, Eva Kristina, Eva Johanna.... Hva synes dere om de? Spesielt Eva Olava/Eva Olivia - blir det for tungt? For mange v'er?
Tyra85 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 ja det syns jeg var litt tungt.. av de forslagene syns jeg Eva Olea var finest. ellers har jeg forelsket meg i Louise som 2. navn. det passer jo til alt, og er jo såå pent! Eva Louise !!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Eva Sofie!! Det er bare så nydelig! Syns hvertfall jeg :-) Hadde det ikke vært for at mannen min er onkel til en liten Eva, så hadde dattera vår fått nettop navnet Eva Sofie..
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Eva Oline Eva Serine Eva Elisabeth Eva Madeleine Eva Natalie Eva Emilie Eva Amanda Eva Otilie Eva Louise Eva Sofie (veldig kjedelig mellomnavn...) Eva Adele Eva Olianna Eva Merete Eva Betine Eva Cecilie Eva Emira
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Eva Johanna (og generelt -a endelser på mellomnavn) er veldig tungvindt å uttalle om førstenavn også begynner på a. Derfor ville jeg egentlig unngått -a endelse på mellomnavnet. Eva Johanna blir tungvindt å si, og dermed vil alle bare si Eva. Synes Eva Elisabeth var nydelig som noen foreslo.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Foreslår noe i en helt annen retning, siden du har en del å velge blant i lengre navn nå. Eva Kari Eva Marit Eva Mari Eva Liv Eva Nora Eva Gyda Eva Britt Eva Lotte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå