Gå til innhold

melk i brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fått masse melk i brystene allerede?

våkner på natta noen ganger at det bare renner. ellers på dagen også. syns bare det var litt tidlig, men er vel kanskje normalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei?

Skrevet

eller, det er jo ikke akkurat melke farget, mer som råmelk som noen sier. litt blankere på fargen

Skrevet

jeg leste akkurat i en eller bok at det var normalt å få litt råmelk i brystene rundt denne tiden, men det hørtes da veldig mye ut??

Har du barn fra før?

Skrevet

nei, ingen barn fra før. har lest noe om at hvis de blir stimuler eller får varme o.l kan det komme ut av de. men er i det siste det er kommet. ikke bestandig det kommer hver dag heller

Skrevet

Jeg fikk melk i puppene i uke 16 første gangen, nå e rjeg i uke 22 og ingen tegn til melkerenn ennå.

Like normalt begge tingene:-)

Skrevet

Jeg fikk også melk, eller denne gjennomsiktige væsken da, for et par uker siden (sånn i uke 18-19). Og det høres veldig likt ut som du som begynte tråden. For om natten kommer det en del ut, og det blir sånne våte flekker i senga. Men om dagen merker jeg ingen ting..

Skrevet

Jeg er i uke 21, 5 og har ikke fått melk, men forrige gang derimot begynte det å lekke i uke 20. Store våte flekker med en gang jeg fjernet bh'n...

Skrevet

Jeg har også melk i puppene. Er 20+6. Det er flekker i bhen og det er flekker i sengen...noen ganger er det mye, mens andre ganger er det bare en liten dråpe. Egentlig utrolig plagsomt. Har kjøpt ammeinnlegg nå, så jeg slipper å vaske bhen hver dag:) Har lest at det er noen som får det veldig tidlig. Jeg har ikke barn fra før. Men men...det er en del av pakken:) Gleder meg bare til August jeg, og håper jeg har nok melk i puppene da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...