*vilha2009baby* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 1 har ikke svart enda.. :-) Har bladd tilbake, og ser at 2 av dere sier gutt, graviditet i mars. Eller "veldig nærme". 1 sier til høsten, gutt. 1 sier gutt, men ikke tidspunkt. Dette blir spennende!!!!!! :-) Er vel ganske tydelig at det blir en gutt, ja! :-) Akkurat dèt har jeg også blitt "spådd" med en kleshenger....!!!! Hvis dere vil ta en ekstra titt, så er jeg født 171271. Tusen takk for alle svar! :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 husker ikke om jeg har spådd deg.Men føler en gutt her enda jeg og.Føler at du blir gravid innen mai.
*vilha2009baby* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Joda, du har spådd gutt på meg du... :-) og graviditet "i nærmeste framtid" eller noe slikt. Husker ikke helt. Eller sa du april da? :-) jaja april eller innen mai er jo ganske likt, da! Takk skal du ha! Dette blir utrolig spennende!
Mamalari Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Får opp gutt ja.. Du vil nok bli gravid i løpet av våren. Hvis du ikke er gravid tror jeg du vil bli det i løpet av april. Er iallfall ikke så lenge til.vår kommer opp helt klart:)
*vilha2009baby* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk til deg også! Spådde gutt forrige gang du også! :-) :-) Og samme samme tidsperspektiv som Aurora (denne gangen også...) :-) Dette blir utrolig spennende! Når sååå mange spår det samme, så mååååå det jo bli en gutt. :-)
*vilha2009baby* Skrevet 6. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2008 Oj så langt ned denne hadde kommet da...
*vilha2009baby* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. april 2008 Opp! 1 til har spådd gutt i april... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå