Gå til innhold

Hvor lenge bruker barna vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror sluttet stort sett å bruke den da han var drøyt 2 år, etter den tid brukte vi bare en paraplytrille en sjelden gang. Er dette tidlig å slutte med vogn? (Han sluttet å sove på dagtid også da). Har tenkt å kjøpe en trille eller noe som er mindre enn sportsvogna, men vet ikke om jeg gidde rå bruke veldig mye penger på noe som kun skal brukes max 2 korte sommersesonger (lange vintere her vi bor)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine har sovet ute i vogn til de var rundt 2, deretter brukte vi sportsvogn-delen mye frem til de var ca 3 og halvt.. for vi går mye på turer, og synes sporsvogndelen er bedre enn små triller. og små triller er jo ikke noe særlig i sørpe og på grusveier :-S

Skrevet

Eldste vår på snart 3 bruker nesten ikke vogn lenger, har ikke gjort det siden han var rundt 2,5 år. Bruker den litt om vi går lange turer.

Skrevet

Vet ikke hvor lenge vi kommer til å bruke vogna men vil anslå frem til sommeren hun blir 3,5 år. dvs neste sommer. Er 2 år nå og skal hun gå selv til bhg kommer vi til å bruke minst 1 time mot 12 min. i vogna.

Skrevet

Vi solgte vognen i høst. Hun var da rett over 2.5 år.

Skrevet

Størstejenta mi blir 3 i juli. Hun bruker fortsatt vogn. Dvs hun sitter på søskenvogna i perioder når vi er på tur. Også sender jeg ofte nabojentene avgårde med henne i vogn til lekeplassen, slik at de slipper å passe på henne langs veien og slik at hun har ett sted å hvile når hun blir sliten. Fortsatt sover hun veldig gjerne ute i vogna på dagtid istedet for i sengen. Det blir jo mindre vognbruk etterhvert, men den er fortsatt god å ha.

Jeg liker også å gå lange turer (5- 10 km), og slikt klarer ikke en treåring å bli med på uten å kunne hvile i vognen i perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...