Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Storebror sluttet stort sett å bruke den da han var drøyt 2 år, etter den tid brukte vi bare en paraplytrille en sjelden gang. Er dette tidlig å slutte med vogn? (Han sluttet å sove på dagtid også da). Har tenkt å kjøpe en trille eller noe som er mindre enn sportsvogna, men vet ikke om jeg gidde rå bruke veldig mye penger på noe som kun skal brukes max 2 korte sommersesonger (lange vintere her vi bor)
snaijka Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 mine har sovet ute i vogn til de var rundt 2, deretter brukte vi sportsvogn-delen mye frem til de var ca 3 og halvt.. for vi går mye på turer, og synes sporsvogndelen er bedre enn små triller. og små triller er jo ikke noe særlig i sørpe og på grusveier :-S
LegallyBlond Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Eldste vår på snart 3 bruker nesten ikke vogn lenger, har ikke gjort det siden han var rundt 2,5 år. Bruker den litt om vi går lange turer.
lifa og Eline Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Vet ikke hvor lenge vi kommer til å bruke vogna men vil anslå frem til sommeren hun blir 3,5 år. dvs neste sommer. Er 2 år nå og skal hun gå selv til bhg kommer vi til å bruke minst 1 time mot 12 min. i vogna.
allegodetingertre Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Vi solgte vognen i høst. Hun var da rett over 2.5 år.
benteeli Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Størstejenta mi blir 3 i juli. Hun bruker fortsatt vogn. Dvs hun sitter på søskenvogna i perioder når vi er på tur. Også sender jeg ofte nabojentene avgårde med henne i vogn til lekeplassen, slik at de slipper å passe på henne langs veien og slik at hun har ett sted å hvile når hun blir sliten. Fortsatt sover hun veldig gjerne ute i vogna på dagtid istedet for i sengen. Det blir jo mindre vognbruk etterhvert, men den er fortsatt god å ha. Jeg liker også å gå lange turer (5- 10 km), og slikt klarer ikke en treåring å bli med på uten å kunne hvile i vognen i perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå