tjukka med spire i magen Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 kan jeg servere det til min sønn på 10 mnd??
murmelmamma Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 jeg ville kanskje tro den var litt salt?? men vet ikke altså....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Ser ingen problemer med det jeg da men..
happybirthday Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 For mye salt, ville jeg ha sagt. De har jo nokså uferdige nyrer ennå, og takler ikke så mye salt.
tjukka med spire i magen Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 tenkte på saltet jeg åsså, men det er jo kokt potet og andre kokte grønnsaker til, de er jo helt uten salt........ hmmmmmm........
happybirthday Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 om det er kokte poteter eller ikke ved siden av, spiller jo ingen rolle. Det blir ikke mindre salt i skinken uansett, selv om det blir "mindre" salt pr. mengde eller hva jeg skal kalle det.
tjukka med spire i magen Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 skjønner jo det da..........., men tenkte at det blir jo ikke mye skinke han får... han skal jo ikke sitte å mumle skinke...... men bare litt vedsiden av poteter ol men jeg prøver jeg så det.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå