Lykke(lig) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Noen som har erfaringer med noen av disse? Er det kun bilsetet som skiller dem og muligheten til å velge mellom flere farger på Prestige? Jeg vil ha en kombivogn, for jeg må ha muligheten til å løfte ut barnet mens det sover og fortsatt ligger i vogna/bagen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 P er 6 cm høyere enn M. Mulighet for å putte på forskjellige hardbagger direkte på understellet.
Lykke(lig) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Det høres bra ut, for jeg synes Mistral er litt lav. Takk for info
allegodetingertre Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ville valgt prestige siden den er litt høyere og siden du kan ha på større bag. Har selv hatt mistral, syntes den var lav som bagvogn med for liten bag.
trebarnsmamma84 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 eg er veldig fornøgd med min prestige:)
LegallyBlond Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Prestige veier litt mer, men ville gått for den likevel. Av samme grunn som de andre over her. Ville valgt enten hardbag eller duobag, mykbagen så trang og klam synes jeg. Duo/fashionbagen er lett å klikke av uansett selv om barnet ligger oppi.
Lykke(lig) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 masse gode tips! Takk:) Vet dere om duo/fashionbagen har håndtak? Hadde vært genialt om den hadde det, da er det jo veldig lett å bære ungen mens den sover opp utetrappa hjemme. Jeg vet at hardbagen har det iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 kjøpt denne selv, og venter kun på den i posten:) kjøpte med fashion bag, og den har bærehandtak i kalesjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå