olaug Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 jeg begynnte å blø i helgen, dro til legevakt, var visst bare 6 uker på vei og med tvillinger men hadde mistet den ene, skal tilbake i morgen på ul for å se om den andre holder seg fast, jeg blødde litt på mandag og i går men i dag blødde jeg mer og det var mer enn sist,, håper det er rester av den som er vekke, ser du fortsatt en liten på meg?
Mamalari Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Huff da.. Dette var ikke koselig og lese. Men godt at det fortsatt er igjen en der. Tror det vil gå fint med den. Har virkelig en følelse av at du vil få en liten en til høsten.. Ønsker deg lykke til på ul. Håper du får positiv beskjed:)
olaug Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 tusen takk, sier i fra hva jeg får vite i morgen, håper den har holdt seg fast
olaug Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 den holdt seg ikke fast, den var død så jeg fikk tablett for å få ut resten, blødde skikkelig i går og ble lagt inn på sykehus, er hjemme igjen nå,,, men siden du ser en liten en til høst håper jeg det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå