hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Skal være en lett-middag, men må være superenkelt for jeg kan ikke lage mat. Kan være type fredagskos, men litt mer enn ost og kjeks hvis dere skjønner. Noen tips?
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Håper alle svarer selvfølgelig:-)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 salat! med tomat, løk, feta, oliven, salat, mais, kylling og pasta.... nammm... og om du kan bake så kan du lage brød... med oliven og chili... og kanskje litt nøtter... nammmm.... :=) kos dere!
Thunderstruck Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Sist jeg hadde forening hadde jeg lasagne med salat og hvitløksbrød til.Så til kaffen var det sjokolademousse og vaniljesaus.Og litt snop:-) Ellers går det på salater,taco,gryterett,kveldsmat med godt pålegg tomatsuppe,blomkålsuppe osv..
## lille blomst ## Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Mange fine tips på www.kosesiden.no under kosemat.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Har oppskrift på en sinnsykt god pastasalat: pasta, f.eks. rør, sløyfer el. lign. skinkeboks (kan også bruke kylling) hvitost i terninger rødløk eller purreløk mais ananas sopp agurk paprika tomat egg osv. Bruk det du har/liker. Saus: 1 flaske Heinz hvitløkssaus en liten skvett melk en liten skvett matfløte litt rømme sitronpepper Kok pasta og avkjøl. Hakk opp skinke og grønnsaker. Bland. Bland til sausens ingredienser og hell over det andre. Kan lages på forhånd. Serveres med baguetter. Anbefales
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Mange supre forslag. Hvis dere har flere så kom med det:)
Mammasin Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Foccacia er enkelt (og imponerende:-) sammen med en enkel salat er det lett å lage til mange God salat: pesto pasta oliven ruccula spekeskinke soltørkede tomater rødløk. Salat med det du måtte ha i kjøleskapet eller som er på tilbud. Bulgur er veldig godt i de fleste salater!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå