Gå til innhold

denne vekte denne vekten jeg blir gal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er lenge siden jeg har vært inne på 90+ for det handler jo kun om hvor mye man har gått opp og hvor redde man er for å veie seg.

beklager men ta dere sammen jenter dere valgte selv å bli gravide og da må dere jo regne med å legge på dere?? eller tror dere at det ikke skulle hende dere?

jeg er selv overvektig og lagt på meg, men jeg har jo selv satt meg i denne sitvasjonen.

Vær stolte av kroppen dere og vær takknemlige for at dere er blitt gravide tenk på alle som vil men ikke får til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, er heller ikke mye her inne fordi det handler så om vekta. Skulle ønske vi heller kunne finn på ne annet og "snakke" om.

Skrevet

Er litt enig. Og dessuten - er det ikke litt feil å begynne å fokusere så enormt på vekten nå når vi er gravide, når vi ikke har gjort det før? :-)

Jeg tenker som så at ja jeg veier altfor mye, og jeg visste på forhånd at det ikke var optimalt å bli gravid mens vekten var så høy. Likevel valgte jeg å bli gravid, og da må jeg som du sier "ta konsekvensene" av det.

Jeg forsøker å spise så sundt som mulig under svangerskapet, kutte ut kaker og snop. Og så får jeg heller ta meg selv i nakken etter fødselen.

Er tross alt bare noen måneder det er snakk om, vi har jo vært for feite mange måneder før vil ble gravide også :-)

Skrevet

Jeg er helt enig! Alle gruer seg til veing når man har noen kg for mye, men det er som Chenza sier det dreier seg om mnd, og vi var tykke fra før.

vi må heller konsentrere oss om tiden etterpå og komme oss ned i vekt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...