Gå til innhold

kjøpe brukt simovogn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva jeg burde se etter når jeg kjøper en brukt simovogn. hvilken pris kan jeg forvente å betale... har ikke så fryktelig god råd for tiden, men ønsker en pen, god simo kombivogn i svart.. noen som kan gi meg tips og råd... kunne ha kjøpt en 2005 mod. brukt til 2 barn for 3000, men jeg syntes det var for dyrt for en såppas gammel vogn... er det urimelig???

hilsen forvirret 1.gangsgravid :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur de liger på rundt 2-2.5 tusen, men noe overprtiser fælt, men vi kjøpte våres på salg til 4000, så tenk på det, med tanke på de som overpriser;)

Skrevet

En ny Simovogn koster 6000,-, og har vel ligget omtrent på det nivået de siste årene. Halv pris er vel rimelig kurant, så fremt vogna er i topp stand og ikke alt for gammel. At vogna av og til er på slag ett og annet sted er ikke så interessant, de aller fleste kjøper vel til fullpris. Men det er jo mulig å prute, du kunne jo bydd 2000 for vogna, så hadde dere kanskje landet på 2500?

Skrevet

Ja,men man gir vel ikke 3000 for en 2 år gammel vogn,selv om de ga 6000,hvis man kan få en på salg til 4000, da legger man heller gjerne på en tusenlapp å får splitter ny vogn..;P

Skrevet

Mente tre år gammel vogn,som i tillegg er brukt av to barn..

Skrevet

Ja, men det er vel ikke så ofte de er på salg! Mange steder. i landet er det ikke så mange butikker... Har ikke vært på salg her i byen det siste åre, i alle fall.

Skrevet

Følg med på finn.no. Ligger stadig noen Simo vogner der til OK priser.

Skrevet

Jeg gjorde et varp på finn.no og fikk en 04-modell til 1000,- (med regnterkk og myggnett) I god stand! Ville ikke ha betalt mer enn 2000,- max 2500 for en 05 modell. Og da bør det følge med regntrekk!

Men det avhenger jo litt av hvor du bor. Om det er mange vogner til salgs i nærheten av deg.

Skrevet

Jeg kjøpte en strøken 06 modell med stelleveske, regntrekk og myggnett for 2000...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...