Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg har et sykt barn, født 30.03.07, og har nå lyst på et barn til, men er redd for at det også er sykt. Kan du se noe barn på meg i fremtiden? Er født 09.06.86, sambo 10.10.84. Tusen takk for den som orker å svare:)
Mamalari Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Får opp ihvertfall et barn til på deg, mulig det vil komme en til etter det også etterhvert. Men ihvertfall et, det kommer opp ganske klart Er det jente du har i fra før? Får ihvertfall opp to jenter på deg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 å takk!! ja, har ej jenta fra før. Ser du noe om når og om barnet er sykt? Jeg har fått MS, så jeg er veldig redd for min egen del også. Tusen takk for at du tok deg tid:)
Mamalari Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Spår ikke om helse.. Men har en følelse av at alt vil gå fint. Føler iallfall at ting vil gå letter med neste barn. Får opp graviditet på deg i år. Tror det vil skje i løpet av sommeren. Rundt juli.. Det vil nok gå helt fint skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Kan jeg spørre om en ting til? Ser du om jeg og sambo holder sammen? giftemål osv. vi har hatt en dårlig periode, men føler det begynner å ordne seg nå.
Mamma-til-3? Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Hei Mamalari!! Lurer på om du kan se om jeg er gravid nå? Og hvor mange barn jeg får tilsammen. Evt kjønn. På forhånd tusen takk!!
Mamalari Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 er så vanskelig og spå om dere vil holde sammen hele livet og sånn, siden det er sp mye som kan spille inne underveis. Men føler dere har et forhold som kommer igjennom det meste. Samme hvor vanskelig og tungt ting er så kommer dere igjennom det. Ser ut som det blir bryllup på dere i rundt 2012-2015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå