Gå til innhold

Nå har hodet festet seg, hvor lenge igjen?

Anbefalte innlegg

Hei har termin 5/5 og hodet er festet. Mamma fødte 4 uker for tidlig med nr en og farmor 6 uker for tidlig med nr 1. Er det noe som "sier" hvor lang tid det er igjen når hodet har festet seg? Er på jobber og jobber til the bitter end, men begynner å bli rastløs...

ha en fin dag

Fortsetter under...

Har termin 5 jeg og,her begynte hun å feste seg når jeg var i uke 29/30 eller noe sånt...Går fortsatt rundt her,og kommer sikkert til å fortsette med det en stund til...Selv om det er flere som nekter å godta at jeg kommer til å gå tiden ut,for jeg ser så "klar" ut...

Jeg var på kontroll hos jordmor i dag og og hun mentet at hodet har festet seg. Jeg nesten 6 uker igjen til termin. Jordmoren ssa at det ikke betyr at man kommer til å føde for tidlig. Det varierer visst veldig når hodet fester seg, men er mest vanlig når det gjenstår 4 uker.

Annonse

Jeg har 4 uker igjen, og hode er på vei ned i bekkenet, men hadde visst ikkje festa seg enda sa jordmor igår. Vet ikke om det er "arvelig" det med å føde før tida.. mamma gikk over med begge sine og søster mi fikk på termin dato, men selv håper jeg at jeg føder før termin for jeg er rastløs og ganske lei :-)

Jeg er 34 + 4 i dag, og hodet er også festet. FIkk det bekreftet da jeg va rhos jordmor i dag. Jeg tror det skjedde i forrige uke, da disse pustevanskene plutselig slapp taket. Håper han kommer om 3-4 uker, det hadde vært passe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...