Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Er ikke det navnet på en Lottomaskin eller noe? Synes ellers navnet er litt for utpreget norrønt + at det ikke klinger så veldig flott - kan ikke helt sette fingeren på det.... men er noe som gjør at jeg synes det er litt sært på en måte... Litt sånn i stil med Aragon og Nemi...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 har aldri hørt om det navnet, ville ikke kalt min unge det, men det er sikkert fint når enn har fått tenkt litt på navnet
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Det synes jeg er veldig fint jeg! Kjenner ingen som heter det, kunne vurdert det selv til jente.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg nevnte navnet for samboeren min. Han svarte bare "opp, opp, ned", med rar stemme. Han assosierer bare navnet med den maskinen til Norsk Tipping. Jeg synes uansett navnet er veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Fint navn. Norrønt samtidig som det fungerer godt internasjonalt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Hvis du aldri har hørt om Embla lurer jeg på hvilken klode du er fra? I det minste må du være utlending!
volve Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Vakreste navn i verden. Og enig med over: Det er veldig norrønt, men fungerer utmerket internasjonalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå