Gå til innhold

Huff, er så kvalm!

Anbefalte innlegg

Denne uken har kvalmen virkelig slått til... Emily kom inn på badet mens jeg kastet opp i morges. Hun holdt meg rundt nakken og sa oj oj oj! Hun synes nok ikke det var noe særlig å se!

Sykemeldt i 3 uker nå. Det skal bli godt å ikke tenke på jobb en stund!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137325508-huff-er-s%C3%A5-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå spiser jeg nesten hver time og da er det litt bedre! Rart hvor satt ut man blir at kvalmen, men det er fint lite som blir gjort i "heimen" gitt! Heldigvis har mannen min fått et ekstra gir når det gjelder rydding;)

Annonse

Takk for gode råd og omtanke! Tenk at du var kvalm SÅ lenge, Loppelill! Hjelpe seg... I dag mumser jeg knekkebrød, bringebær og harde grønne epler. Har ikke kastet opp enda så det hjelper kanskje? Det ser ut som kvalmen avtar jo flinkere jeg er til å ligge på sofaen og slappe av, så det blir nok mye av det fremover:) Takk og lov for "daytime TV"!

Godt det hjelper!

Jeg ville nok heller være kvalm enn å ha bekkenløsning. Selv om det var felt når den verste kvalmen stod på, så gikk det an når jeg fikk den under kontroll og husket å ete ofte og ikke bli for sliten osv. Men det å ha smerter, det er slitsomt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...