Gå til innhold

Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn fra før, og har valgt å vente med å få vite kjønn til fødselen. Men denne gangen dukket det opp en "uventet" mulighet som pirrer nysgjerrigheten...Siden jeg er 35, har jeg fått tilbud om en ekstra ultralydundersøkelse i uke 32 for å sjekke at ungen vokser som han/hun skal. Nå er jeg i tvil om jeg skal benytte anledningen til å få vite om det er gutt eller jente. Tenker mye på det om dagen. Er det andre tvilere der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137325350-gutt-eller-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skjønner godt at du er i tvil..:) Jeg er førstegangsfødende, var på to rutineultralyder (+ at vi var på to private i uke 7 og 13 for å se at alt var greit i starten). På rutine UL kunne ikke jordmor se kjønnet, og vi bestemte oss for å la det bli en overraskelse til fødselen (samboeren min synes det er toppen av spenning:) Men nå som jeg er i uke 30, så har jeg begynt å tenke på å ta en privat ultralyd for å se at alt er greit.. og kanskje igjen få muligheten til å se om det er en gutt eller jente, er jo veeldig nysgjerrig på hvem som er der inne..:) Skjønner deg veldig godt jeg om du tar den muligheten- jeg hadde nok gjort det. Men hadde du spurt samboeren min, så hadde han sagt, vær tålmodig og vent..:)

Jeg har hatt en følelse på at det er gutt helt fra starten av. Aner ikke hvorfor. Er bare noe jeg har følt er helt sikkert. Nå har vi vært på 3 ultralyder der de har sagt "her er det nok ei lita jente" men de kan jo aldri si det 100% sikkert. Så nå er jeg så utrolig usikker. Skulle ønske jeg aldri sa jeg ville vite det hvis ikke de kunne si noe sikkert. Jeg har akkurat like lyst på jente som gutt. Skulle ønske jeg bare visste helt 100% sikkert. Så hadde jeg kunne fått vite det helt sikkert, ville jeg absolutt vite det ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...