Gå til innhold

Har dere pakket sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Jeg har fem uker igjen til termin, og ble litt stressa når jordmor sa på forrige kontroll: "ja, nå var jeg spent på om du kom, eller om du allerede hadde dratt på sykehuset".

Drømte ei natt at vannet gikk og at jeg ikke ante hva jeg skulle ha med meg til sykehuset. Nå har jeg funnet frem utstyrslappen og begynt så smått å pakke en liten koffert.

Har dere pakket til sykehusoppholdet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137325019-har-dere-pakket-sykehusbagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke termin før 29 mai jeg, så å tenke på sykehus baggen er litt i tidligste laget for meg. Sist jeg fødte kom hun 9 dager for seint. Jeg pakket beggen 3 uker før, så den stod liksom å hånte meg på soverommet. Til slutt begynte jeg å ta ut av den igen, fordi det var tøy jeg ville bruke. hehe. Enden på visa var vel at den var halv pakket når vannet gikk, og vi måtte slenge oppi noe. Det jeg glemte tok pappaen med dagen etter. Funket det og... :)

Annonse

jøss...sa hun det allerede nå...5 uker før termin?? Er vel ikke så vanlig å føde mange uker før.

Jeg hadde ikke noen bag klar sist gang, men hadde en viss formening om hva jeg skulle ha med til babyen ihvertfall.

Det hele startet så stille å rolig sist at jeg hadde god tid til å pakke en bag. Laget til og med middag og hadde gjester mens riene tok seg opp..hehehehe...sa ikke noe til noen før alle hadde dratt.

Spørs om hun er første gangs...Jeg er og det,men har fått med meg at det der er vanlig "feil" for første gangs og tru baby kommer før tiden...

Også og ha noja for baggen...Satt fortsatt og trudde det en stund jeg og,at babyen skulle komme før altså...Men har en måned igjen nå,så hun kommer nok ganske tett på termin tenker jeg,om ikke det blir KS her da...

ikke pakka noe enda jeg nei. er 34+3 nå, termin 14 mai.

blir vel å pakke den snart tenker jeg, neste uke en gang, for da jeg var til jordmor i går så sa hu at her blir dt mest sannsynlig baby om rundt 3 uker. :o

(2cm livmortapp, slimproppen har bynt å gå, festa seg og magen har sunket, mange mange kynnere hele tiden)

Har ikke pakket. Terminen min er 30. mai, så jeg tenkte å begynne å pakke så smått i begynnelsen av mai. Tror det vil gi meg god nok tid. Og hvis det ikke blir tidsnok, så stoler jeg på at kjæresten klarer å finne fram noe fornuftig hjemme til meg etter hvert. Vi har heldigvis ikke så lang vei til sykehuset.

Jeg har tatt fram en bag! Hehe, har termin 16.mai, så har vel ennå en stund igjen..

Men begynner vel å pakke smått til uka kanskje.. Sikkert litt tidlig, men hva gjør no det, den skal jo bare stå der! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...