Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har en Sondre fra før, og jeg vil at lillebror skal hete Emrik. Mannen er ikke like enig, men har heller ingen gode forslag. Angret fryktelig sist på at gutten ikke fikk navnet Emrik, så denne gangen vil jeg ikke la "sjansen" gå fra meg Har også tenkt på dobbeltnavn, men har ingen forslag... Hjelp!?!?!
alvilde Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 hva med sondre å vetle sondre å eirik sondre å simon det var mine forslsag:)
Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Emrik er jo et koselig navn :-) Emrik Johan klinger pent synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Vetle er "oppbrukt" i familien... Simon må i såfall bli Simen, og Eirik er litt kjedelig etter min smak.. Viktig at navnet ikke er for vanlig HI
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Emrik er råflott, vakkert og nydelig, liker det utrolig godt, ett av mine favorittguttenavn, og passer helt perfekt til Sondre. Synes heller ikke du skal la denne "supersjansen" gå fra deg, altså! Hva med: Sondre & Oskar Sondre & Filip Sondre & Sverre Sondre & Magnus Sondre & Gustav Sondre & Martin Sondre & Oliver Sondre & Kasper Sondre & Jesper Synes det er fint med mellomnavn som Jesper Olai, Gustav Johan osv.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Simen er veldig fint, Emrik er ikke helt etter min smak, men et greit navn. Hva syns du om William, Viktor, Jakob eller Oskar?
Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Emrik er fint, men hva med Sondre og Aksel Sondre og Erlend Sondre og Bendik
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Emrik er et nydelig og tøft navn! Jeg synes så absolutt at du ikke burde la sjangsen gå fra deg denne gangen ;-) Men det er jo veldig viktig at også faren til gutten er enig i navnevalget! Er han ikke til å rikke i det hele tatt? Jeg så også at Emrik Johan var nevnt over her som dobbeltnavn,og den kombinasjonen likte jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Emrik lyder kaldt og spisst i mine ører. Mitt forslag VEGARD
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Erlend var fint Likte ikke Aksel, mannen liker ikke Bendik, Vegard er brukt i familien (og er ikke fint), og Johan er for meg et "gubbe-navn"...hehe Tar gjerne i mot flere forslag! HI
Vivil-08 Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Emrik er kjempefint!! Liker også enkle navn som Iver, Simen, Even. Eller hva med Brage?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Jeg synes vel egentlig ikke du burde trumfe det igjennom om ikke samboer synes noe om det. Mener kanskje det fordi jeg er enig med samboeren din. Kjenner en sondre og trym som er 2 søsken. Synes de passet fint.
fru lykkelig Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Vi har akkurat det samme problemet. Har en Sondre fra før og finner ingen navn som vi blir enige og førnøyde med.... Føler med deg!!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Tror desverre han kan bli en av de som alltid må gjenta navnet sitt tre-fire ganger før folk skjønner. -Hei, jeg heter Emrik. -Hva? Henrik -Nei, Emrik! -Hæ? Bendik? -EMRIK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå