Gå til innhold

Da var det over.....

Sinderella

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i går. Begynte med murring (alla menssmerter) på mandag. Ringte til Legevakten. Men de mente at det sikkert ikke var noe galt. På tirsdags morgen gikk jeg til fastlegen, da jeg ikke klarte helt å slå meg til ro med at det ikke var noe galt. Hun undersøkte meg, men alt så greit ut, så det var ikke vits med UL. Livmorhalsen var lukket, så det var jo et godt tegn. På ettermiddagen tiltok blødningen, men hadde foratt ikke noe særlig med smerter, bare denne murringen. Samboeren min er bortreist i forbindelse med jobben, så mamma satte seg i bilen å kom oppover til meg. I åttetiden på kvelden hadde jeg begynt å blø masse, å smerten var etterhvert ganske kraftige. Det hadde også kommet noen klumper. Vi fant ut det var best å dra til legevakten. Vi fikk et rom med seng og do på, mens vi ventet på å få snakke med legen. Der ble vi ventene i 1 timestid. På den tiden hadde jeg blødd enda mer klumper, å smerten hadde avtatt. Det er ingen tvil om at jeg har abortert sa legen, så jeg kunne bare reise hjem igjen. Men beskjed om at jeg skal komme tilbake hvis blødningen eller smertene øker.

Når jeg kom hjem var det rett i seng, å jeg fikk faktisk sove i motsetning til natten før. I dag går jeg rundt i mitt eget univers. Har en verkende tom følelse i magen. Men prøver å tenke som så at dette var for det beste. Sannsynligvis var det noe galt med Nurket, da skiller jo kroppen seg av med det. Da blir vel neste kapittel prøving da?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...