I love Sarah Nicole Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 HUff. Jenta vår er straks 10 mnd. og vi har innført ferber metoden for andre gang (kom ett opphold da hun var syk i 2 mnd) Men den funker på dagtid og på kvelden og ikke på natta. Jeg vet jeg gir henne nok mat igjennom dagen, så skjønner ikke hvorfor hun våkner og skal ha mat mellom 01 og 04 på natta. Prøver ferber da også, men da går det timesvis og hun gir seg ikke... DET orker jeg ikke... så jeg synker dypt og gir henne melk på flaska. (slutta å amme da hun var 3 mnd, da ville hun ikke ha pupp mer) Skal jeg bare la henne grine og ikke gi henne mat? Eller skal jeg bare gi henne....? Jeg vil sove en hel natt snart... Noen tips eller råd?
Ei stor og ei lita:) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Et tips som funka for ei veninne av meg, var at den melka som dei gav på flaske om natta var utvatna. Also melk med tilsatt xtra vatn. Det gjekk ikkje lenge før jenta deira ikkje ville ha melk om natta lenger. Ho berre slutta av seg sjølv når innahldet ikkje var interessant lenger. Tilbudet hadde ho fortsatt, men når det ikkje smakte godt syntes ho tydlegvis at det ikkje var vits i å våkne for å få mat/kos
MammaTilTo&Spire=) Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Det høres nesten ut som samme problem vi har .... Vi har også en jente på 10 mnd som våkner hver natt/tidlig morgen og mååå ha pupp for å sovne igjen... Lengter også etter å sove hele natten igjen ... ... Håper du får noen gode tips på tråden din som jeg også kan dra nytte av.. Nå vet du hvertfall at du ikke er alene... Lykke til
I love Sarah Nicole Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Vi begynte med ferber metoden... så etter noen dager begynte ting å skje... Vi tok henne ut av senga når hun skulle ha flaska og det tror jeg ikke hun likte. Så derfor sover hun nå til halv seks og halv sju. Så tar jeg henne opp, gir henne litt flaske og da kan hun igjen sove til åtte Vet ikke helt hva som har hjulpet jeg altså... Enten så har hun bare bestemt seg for å sove mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå