LilleLykkeMor Skrevet 2. april 2008 #1 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg har vært så forvirra, så derfor ar jeg så glad nå at det nesten bobler over for meg! Jeg var på første 1.undersøkelse i forrige uke, og det var hos jordmor. Det eneste hun gjorde var å ta noen blodprøver av meg og sendte med meg litt informasjon hjem. Og opplyste meg om sykehus og ultralyd. Ingen undersøkelser utover det. Ikke noe forsøk på å høre hjertelyd, ikke kjenne på magen, ingen ting. Hun var veldig stressa fordi jeg hadde vondt i korsryggen, fikk egentlig beskjed om å ikke gjøre noe de neste ukene....pass på bekkenet!! Spurte om hun ikke skulle sjekke om det var noe inni der, kjenne, lytte, eller noe, og hun sa at de gjorde ikke mer før etter ordinær ultralyd! Så der satt jeg, ganske frustrert og skuffa! Skulle jeg virkelig ikke få noe bekreftelse på liv før uke 18-19? Så ringte jeg til fastlegen min et par dager etter, mest fordi jeg hadde vondt i ryggen. Han kjente på ryggen, og han konstanterte at det var en ordinær strekk som vil gå over snart. ikke noe med graviditet å gjøre overhodet... Så spurte jeg pent om han kunne forsøke å høre hjertelyd. La på litt om at jeg var engstelig førstegangsfødende.. Og det gjorde han, og han fant den! Jeg ble så glad! Eneste kjipe var at pappaen ikke fikk vært med! Alle negative tanker forsvant som dugg for solen! Måtte bare få dette ut, det var litt ugreit for meg dette her. Synes helsevesenet er litt forvirrende :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137324756-forvirra-p%C3%A5-kontroll-men-n%C3%A5-er-jeg-veldig-glad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppedulla Skrevet 2. april 2008 #2 Del Skrevet 2. april 2008 Hei på deg du!! Jeg og var også på kontroll i dag og jeg fikk også høre på hjertelyden:) åhh skikkelig deilig lyd:D Var også alene idag men var greit det:) VELDIG BETRYGGENDE iallefall!!! Håper det går bra med ryggen din!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137324756-forvirra-p%C3%A5-kontroll-men-n%C3%A5-er-jeg-veldig-glad/#findComment-137330000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå