Gå til innhold

tilbake fra tidlig ul

Anbefalte innlegg

Da var vi hjemme fra sykehuset hvor vi har hatt en tidlig ul. Er i slutten av uke 7.

Vi fikk se hjertet banke, noe som var utrolig spennende. Lille bøllefrø var 12,3mm lang :)

Så kom den nedslående nyheten om at jeg har en veskesamling i livmoren bestående av mye blod. Det kalles en truende abort og gjør at jeg må holde sengen. I første omgang i 14 dager og så er det ny ul på gang.

Legen sa at det viktigste er at hjertet slår, og det går nok helst bra. Så vi får krysse fingre og tær

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137324711-tilbake-fra-tidlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har faktisk 5 sesonger med nip tuck, pluss er en drøss med serier fra usa jeg følger med, så skal nok få tiden til å gå. I tillegg har jeg laptopen i senga så jeg får chattet og lest. Legen sa jo bare jeg skulle holde meg i liggende stilling :)

Varg Veum er sett og veldig likt av oss begge :)

takk for hyggelig omtanke. Jeg håper jeg blir i klubben her ut tiden :)

Får håpe det går bra med deg og frøet ditt! Deler bekymringene med deg!

Jeg var selv på tidlig UL i forrige uke (uke 6) etter en ma i nov med utskrapning like før jul. Jeg har hatt blødninger denne gangen også, så kjenner usikkerheten veldig godt... Men jeg fikk se et bankende hjerte i en liten "dært" på ca 5 mm. Ikke store greiene, men godt å få bekreftet at det var liv! Gynekologen ville ha meg tilbake etter 2,5 uke, så neste fredag har jeg ny UL. Da vil jeg være nesten 9 uker på vei, og dærten bør ha vokst en god del. Grugleder meg til ny UL...

Det som var litt oppløftende var jo at han sa at så lenge man så hjertet slå så var det 95% sjanser for at det gikk bra. Denne gynekologen er veldig nøye, og siden vi har prøvd så lenge så tar han ingen sjanser.

Så vi fikk se den lille sekken med veskesamling som lå litt fra fosteret. Jeg skjønte det slik at mange som hadde blødninger hvor de ikke fant en åpenlys grunn hadde slike samlinger av mindre eller større grader. Men jeg tror det har litt å si med hvor nærme spiren det ligger.

jeg har uansett ikke tenkt å ta noen sjanser.. her mangler vi bare kateter før vi er 200% sengeliggende. og er spiren like sta som mamman, så klorer den seg fast :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...