Gå til innhold

Hva har dere erfart........?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utrolig hva en går og tenker på og analyserer, mens en går og venter på at ting skal skje.....både før, under og mellom disse prøverørforsøkene!! Små ting kan kverne i hodet i mange dager. Da er det veldig godt å ha de beste "rådgiverene" en kan få på området - Nemlig DERE!! Her inne er ingen spørsmål og bekymringer dumme. Alle får ofte gode råd og et lite klapp på skulderen. Veldig godt å betryggende å vite!! TAKK

Jeg har ingen stor bekymring - bare lurer på hvilke erfaringer dere har med mens etter et misslykket forsøk! Har dere vært mye forsinket?

Jeg hadde et forsøk som ble avsluttet midten av februar. Ingen egginnsetting dessverre. Fikk mensen 25 februar......som var ventet pga forsøket. Nå går jeg bare å venter på neste mens for å starte et nytt forsøk. Men den vil visst ikke komme.

Skulle hatt den for 1 uke siden. Jeg er ikke gravid....har testet.....

Hvilke erfaringer har dere?

Jeg hadde ganske regelmessig mens før forsøket (ca 28-30 dg)

Ønsker alle en god dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens blir en del forsinket etter et forsøk. Sikkert også selv om det ble avbrutt? Kommer nok snart skal du se. Lykke til=)

Skrevet

For meg har mensen kommet som forventet (både rett etter forsøk og i de neste syklusene), bortsett fra rett etter fryseforsøk. Da var jeg 8 dager forsinket.

Skrevet

Hei proppeloppen -- Jeg hadde en lignende erfaring ved mitt første (og mislykka) ivf forsøk i januar, mensen uteble i to uker. Da den endelig kom var den i tillegg veldig kortvarende. Iflg legen min regnes dette som ganske vanlig.

Syns uansett at det er vanskelig å vite hva som *egentlig* foregår etter å ha manipulert kroppen med alle disse sprøytene over så lang tid - 1 år for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...