Vegaspia Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei, jeg avslutta en Pergotime kur i går (dobbel) , og igår natt våknet samboer med et hyl ved at en edderkopp gikk på armen hans ( han er livredd edderkopper hihi) ) Ingenting med saken å gjøre det da, men jeg våknet jo og da han slo på lyset så sleit jeg skikkelig med synet mitt, det flimra noe enormt på øya. Hadde det da jeg sto opp igår også....OG imorges da jeg sto opp... pupillene var mega små.... Har gått på endel kurer med Pergo det siste halvåret, men aldri hatt noe slikt. Noen andre som har merket det ? Står på vanlige bivirkninger :synsforstyrrelser... Må innrømme det var litt ekkelt...
74skytte Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg hadde ikke flimring, men jeg var veldig uvel og svimmel. Ei på jobben som gikk på Pergo måtte parkere bilen en dag fordi hun var så svimmel og uvel. Så det er veldig vanlig med bivirkninger av Pergotime. Har hørt mange andre også. Men det er jo greit når du vet hva det kommer av, selv om det er ubehagelig. Og hvis det gir positivt utslag etterhvert, er det verdt det også. :-) Lykke ttil videre!
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 hei! Jeg har gått på flere pergokurer, og jeg har alltid fått flimmring for øynene! Dette er en bivirkning som er ganske vanlig, så ikke uro deg! Håper det blir positivt utfall for dere:) klem
Endaenbabyønskes Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Kjenner meg igjen ja. Virker som det er mange som får denne bivirkningen. Håper det virker på deg/dere! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå