Gå til innhold

oi....

Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev fra Ullevål i går.... nå er det vår tur...

Sitter her med litt skrekkblandet fryd kjenner jeg...

Tenk om det går nå?

Hva om det ikke går...

Stod i brevet at vi kunne ringe inn mens tidligst 16 juni, pga ferieavvikling...

Huff... er redd det blir noen laaaaaaange mnd fremover...

Måtte bare si det til noen...

Responsen var liksom ikke helt den jeg håpet på da jeg fortalte det til de som vet at vi sliter i går :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå spennende da=) Du har noen lange måneder foran deg nå. Men bruk de "fornuftig". Ikke sett deg hjemme i godstolen og "vent": Gjør alt du tenker du "ikke" kan/orker gjøre dersom du skulle bli gravid; fysisk aktivitet, turer, fester m.m. sikkert noe som vil måtte begrenses noe dersom du blir gravid. Jeg fikk en skikkelig nedtur da vi mislyktes på 1. forsøk. "Redningen" min den sommeren var å ta meg en skikkelig rideferie, kose meg på hytta med vin, sykkelturer etc. Det var den fineste sommeren jeg har hatt, he.he=) Begynte på mitt andre forsøk høsten 2006 og har nå ei fin jente. Er allerede i gang med søskenforsøk=)

Kos deg masse i vår, og lykke til!

Skrevet

Så spennende! Det er godt dere snart er i gang. Nå vet dere at dere får hjelp. Det er en spennende og lærerik prosess. Jeg ble gravid måneden før vi skulle på samtale på Riksen. Kanskje fordi vi da hadde gitt opp selv, og visste vi skulle få hjelp.... (det endte desverre i en sa).

Nyt tiden fremover, og lykke til!

Skrevet

Det blir nok noen lange måneder, ja.... Ah det er noe helt spesielt med å skulle starte med ivf. Husker vi var ganske fortvilet over ventetiden. Vi hadde liksom tatt avgjørelsen på at vi ville det, og ville starte med en gang... Det er bare å være masssse kjærester de neste månedene!!! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...