Daisygirl Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Da sier jeg takk for meg for denne gang. Trodde vi var i uke 12, men fosteret har vært død i 4 uker. Skal til utskrapning.
ikø29 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 uff, det var trist....... Håper dere klarer å ta vare på hverandre i denne vanselige tiden. Trøsteklem til deg..
74skytte Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 NEI! Uff, det er det ingen av oss er inne som fortjener å oppleve. Kan desverre ikke gjøre annet enn å gi deg en trøsteklem. Føler med dere. Vet desverre åssen det oppleves.
Prøvigjen Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så trist da=( God klem fra meg. Ta godt vare på hverandre i denne tiden - og snakk om det!! Vet litt om hvordan du har det....!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Nei uff da.. det var trist å høre.. Trøsteklem fra meg..
Kanskje i år? Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Så trist. Føler virkelig med deg. Har selv opplevd MA i uke 8. Håper du blir godt tatt vare på av de rundt deg, og at du tar deg tid til å sørge og komme over det som har skjedd.
Snooopi Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Trist at du og måtte igjennom dette:-( Føler virkelig med deg, men ikke gi opp, det skal lykkes til slutt! mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå