Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg syns det er spennende med navn, og å se hva barn og deres søsken heter. Ifølge min 6 år gamle tanteunge så er det visst forskjell på "voksen navn" og "barne navn" ;-) Og når jeg tenkte over det, så skjønner jeg hva hun mener. Jeg vet også av noen barn som har såkalt "voksen navn", altså navn som man med en gang man hører dem kansje ikke forbinder dem med barn, men heller godt voksne folk.. Så jeg tenkte det kunne være intressant å se hva barn med såkalt "voksen navn" dere her inne kjenner heter. Noen som vil dele med meg? :-) Barn under 14 år som jeg kjenner og vet av med "voksen navn" heter: Paul Reidar Hans Jørgen Per Steinar Tor Gunnar Trond Egil Bjørn Magne Arne Kåre Einar Sigurd Harald Ragnhild Synnøve Ann Margit Laila Tone Lise Tove Rebekka Agate Liv Agnes
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hmm...... Nå må jeg se om jeg husker.. Kjell Olaf Per Roar Sigurd Olav Andreas
RaPe Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Leif Roar Jørgen Ottar johannes kjell August aksel elling runar Sigrid Solveig Karoline Jenny
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Dette har jo med mote i generasjonene å gjøre. Emma var jo et typisk gammel dame navn for en generasjon siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå