Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg mener det heter rumpetaske, sambo mener det heter "magetaske"....
**Min nydelige Milla** Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Rumpetaske er det jo Og det er helt fantastisk harry.. Har ikke ord...
cherry coke Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Rumpetaske. Taske er forresten et litt småekkelt ord=)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Rumpetaske. Og er veldig greit når man f.eks. skal ha med litt drikke og en liten sjokolade på tur i skogen, både vinter og sommer. Og kan til nød brukes på magen når du er skikkelig turist, livredd for å miste pengene, i utlandet. :-) Lite lekkert. :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 vel, det finnes begge deler. Sånne man har forran og sånne man har bak når man feks går på ski.. så var det sånne i sort skinn som var inn på slutten av 80-tallet som man hadde forran. De heter magetaske, og de man har bak heter fortsatt rumpetaske..
smågodt prinsessa Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 det heter rumpetaske.. og det er for harry turister!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 kakao.. eh, det er såre enkelt å skjære av en sånn en og ta alt sammen. Eller åpne glidlåsen. pengene i lomma eller sånn man har innenfor klærne om man ikke skal ta opp penger mens man er ute, altså bare ha de på seg.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 Jeg driter i hva det heter.. Er enig med samboeren din... De har den jo på magen ihvertfall de jeg har sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå