Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Det blir jente!!!! Storebror heter Johannes... Noen som har noen nye forslag?? Liker navn som f eks som Anna, Nora, Fredrikke, Emelie... Noe i den retningen Kanskje noen kan gi meg litt friske input;)
Lene J Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 ...de du adde var fine:) Lilly Pernille HENRIETTE Dina Josefine Rebekka Lovise Sunniva Karen Aurora Matilde Margrete Maria Nanna
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Så spennende!! :-) Jeg kan jo begynne med å si at Johannes er et kjempefint navn! Vi vurderer det selv også. Så var det navn til lillesøster... Anna er også et flott navn, og passer for så vidt godt til Johannes. Men når jeg sier dem sammen så blir det kansje litt rart, da begga har "ann" i seg. Men det kan jo hende at det bare jeg som tenker sånn. Andre forslag, som jeg syns er fint til brorens navn er: Johannes og Amalie Johannes og Sofie Johannes og Sigrid Johannes og Ragnhild Johannes og Ragna Johannes og Marie Johannes og Lovise Johannes og Ingrid Lykke til! :-)
prebs Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Johannes er nydelig! Jeg synes disse passer til: Benedikte Elisabeth Maria Marie Sara Kristine Elise Caroline Nicoline Hedvig var noen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå