Gå til innhold

Hei Mamalari!! Lurer på en ting :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer du å få opp sånn ca hvor mye jeg klarer å slanke meg før jeg blir gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det vil bli rundt 5-7kg. Ihvertfall det som kommer opp her.

Men tror du vil bli gravid før det jeg har fått opp tidligere. Fikk plutselig en følelse av juni nå.. Men har skjedd før at det jeg har fått opp først stemmer. Fikk bare en følelse nå, av at det vil skje før

Skrevet

Jeg også har den følelsen... Aurora.. har sagt helst mai... det kan visst skje alt fra nå og utover... så er spennende...

Aurora fikk også opp at jeg ville gå ned sånn ca 6 kg først.. ;)

weee..hehe :P

Ser du om det er gutt eller jente?

Noe om svangerskapet? om alt vil gå bra?

Skrevet

så spennende.. Da er det nok ikke så lenge igjen.

Ser ut som den første vil bli jente.

tror du vil bli en del sliten og trøtt i svangerskapet.. føler liksom at det vil bli litt tungt for deg, men at alt vil gå helt fint. Tror du også vil få litt bekkenløsning. Føler veldig ubehag i korsrygg og hofter.

Men ellers så vil nok alt gå fint:)

Skrevet

Ånei, vil ikke ha bekkenløsning...er ikke det forferdelig vondt da?

Men ikke så mye bekkenløsning?

Hvordan ser det ut som at jeg merker at jeg har blitt gravid da?

sorry mange spm... men det er jo så spennende vettu ;)

Skrevet

kommer vel ann på hvor hardt du blir plaget.

Men var bare ubehag jeg følte så tror ikke du vil bli veldig plaget.

Litt usikker på hvordan du finner det ut, men tror du forventer at mensen skal komme, altså at du tror det ikke har klaffet på en måte. Føler du vil bli litt overrasket.

Skrevet

Ja, okey..nå vet jeg jo det...så er ikke sikkert jeg blir like overrasket...

men kan jo hende for det =P

Takk for at du tok deg tid!!

Har fått meg pendel selv i dag!! Og i går spådde jeg på intuisjon/ det jeg fikk opp i hue + følelser.

har du noen erfaringer, eller tips du vil dele?

Skrevet

spennende med pendel.. brukte det i begynnelsen jeg også.. Men det er på en måte en forlengelse av det du allerede vet i underbevisstheten. Så er jo bare å få frem det uten bruk av pendel.

Det som kommer opp først av bilder, følelser o.l er ofte det som stemmer. Stol på første inntrykket.

Har egentlig ikke så mye og komme med. Er jo ikke så lenge siden jeg begynte og utvikle evnene mine innen dette selv.

Men viktig og være rolig og avslappet når du skal spå noen, da er det lettest og få inn informasjon.

Tilbakemeldinger synes jeg er viktig for og utvikle seg. Det hjelper til slik at man forstår bedre det man får opp. Kanskje ting skulle vært tolket på en annen måte, og da er tilbakemeldinger viktig:)

Skrevet

Ja, er helt enig med deg her ja :) Takk =)

Men hva er egentlig vitsen med f. dato?

jeg får opp ting uten den jeg.. før jeg av og til har lest ale spm osv så vet jeg ting om den personen...

Skrevet

noen trenger f.dato for og spå. Jeg trenger heller ikke den. Går fint med bare nick. Men hvis noen er anonyme, så er det fint med f.dato eller navn. Slik at jeg har litt og fokusere på.

Men er forskjellig hva folk trenger for og spå.

Skrevet

Ja, også er det noen ganger jeg får opp helt feil...

Også har jeg litt lyst til å spørre og grave om dem har vært i nærheten eller hørt om noe eller et eller anna bare for å få rett =P

men du kan jo lese tråden min... meste parten tok jeg i går med bare hue... er veldig arti når enn får rett altså =)

Noen får man mer opp på enn andre... er merkelig det der altså...

Skrevet

det og feile er med i begynnelsen. Tar en del feil enda jeg også. Men når man tar feil, gjør at man blir litt mer usikker når man spår andre slik at man ikke helt tørr og si det som kommer opp.

Det vil nok gå lettere etterhvert, merker selv at jeg har hatt stor fremgang bare de siste måndene.

Skal se litt på tråden din:)

Skrevet

Ja, er helt enig med deg ;) godt å høre det er fler med samme mening..hehe...

Ja, du har spådd meg en del.. ;) og det kan ikke være bare bare... du har jo blant annet tatt et års legg på (og det meste stemmer enda også faktisk ;) og det gjorde du i januar..henner jeg må lese litt da vettu..og jommen stemmer det..hehe ) ... tar du halvt års legg til halvet prisen? hehehe...

Skrevet

lest litt i tråden din.. spennende.. må si at du er flink, til og akkurat ha begynt..

spennende og høre at mye stemmer:) kan ta et lite legg på deg gratis hvis du ønsker. Er det noe spess du lurer på?

Må isåfall se på deg senere. Lillegutt er våken nå og skal ha middag;)

Skrevet

jeg kan godt sende deg en Pm jeg vettu..skal ha middag her selv nå =P hehe... prøve å ha litt faste tider med tanke på slankinga mi....samboeren min er vel ikke så glad for at jeg maser om det men... det får han bare tåle... =P hehe..

Så bra du ville ta det gratis...

Ja, jeg har gått til healing osv siden høst og det var vel da jeg begynte å bli klar over evnene som jeg har...utrolig at de er så tydlige etter alt jeg har opplevd....jeg er nok litt spesiell..jeg føler meg hvertfall slik noen ganger...

det meste ligger i det at jeg må stole på meg selv trur jeg... jeg opplever ting litt hver dag som ellers ikke kan forklares..er mye som jeg sitter inne med som jeg også ikke har sagt til noen, som jeg begynner å få forståelse av...

Sender deg heller en mail etter middag jeg... er litt bedre,,,

Vi snakkes... kos deg med lillegutt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...