sekke Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 lurer på grunnen til at noen av dere spådamer kan se så forskjellige mnd på graviditet og andre ting. vet du grunnen??? kan du forresten se når vi kommer til å gifte oss?? 031278 gutt 020877 hvilken mnd ser du graviditet nå?? takk hvis du tar deg tid!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 si det du.Det er veldig mye energi her inne og det kan på virke det vi føler og ser.Og mange med samme dato.Samtidlig så kan en spådom forandre meg.Jeg ble spådd jente nå av 2 jeg kjenner som driver med dette til daglig og tar betaling.De begge er klarsynte.Men de to feil..venter gutt.I følg ul. Får opp et bryllup i 2010..og at du blir gravid i mai i år.
sekke Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 de fleste har spådd som deg med graviditet... satser virkelig på det. hvis jeg må vente til i 2009 kommer jeg til å stresse fælt. vil gjerne har søsken til vesla på snart 2.5 år. vi hadde egentlig tenkt 2009 som bryllup. kan du se noen grunn til at evt ikke blir i 2009. er veldig takknemlig for svar asså. blir fort veldig opphengt i dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå