Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Kan noen fortelle meg hvor mye det er vanlig, sånn cirka, å bruke på medisinene til fryseforsøk?
Sussebass1 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg skal i gang med fryseforsøk nå, fant ut på felleskatalogen at disse pillene jeg skal ta koster ca 250-300 kr pluss den crinone kremen som koster ca 570 kr pr eske. Jeg fikk resept på 3 esker men jeg har en igjen fra forrige forsøk så jeg kommer ikke til å hente ut alle. Egenandelen i Porsgrunn er på 250 kr. Dere andre som har vært igjennom dette før, stemmer dette sånn ca?
prinsesse stilig Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg skal også igang med fryseforsøk snart, men skal ta det på naturlig syklus, så regner med at jeg kun skal ta progestan kapslene... Klem
74skytte Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Progestankapslene jeg tok, kostet litt i underkant av 1000,- for 3x30 kapsler. Jeg skulle ta 2x3 om dagen, så de holdt bare i 15 dager, så da jeg ble gravid måtte jeg kjøpe flere. Graviditeten min ble avbrutt, men hadde jeg tatt de hele tiden jeg skulle, hadde det kostet meg 3000-4000,- kr alt i alt. Også var det Progynova. Den kostet rundt 300,- kr. Måtte ha et par pakker av de og dersom man blir gravid. Noen tar bare Progestan 2 ganger om dagen, og noen går på crinone. Men dette er min erfaring. Hører til på Riksen.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Takk skal dere ha! Da er det i alle fall langt mindre enn et ordinært forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå