Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å trimmer i stua litt hver dag... klarer du å se hvor mye jeg går ned til f eks. mai/juni??

og om det er da jeg blir gravid?

burde jeg helt ærlig slanke meg litt før jeg virkelig går inn for å få en spire i magen eller kommer jeg til å få et svangerskap uten de store komplikasjonene?

håper ikke dette ble for mye for deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp at du kan gå ned 6 kg men da må du legge viljen i det du driver med.Trenger nok ikke å slanke deg for å bli gravid.Føler ikke at du får noen store komplikasjoner i svangerskapet ditt.Men jeg tror at de som er litt "trent"kan ha et enkler svangerskap enn de som ikke har trent.Men det er min mening da.Jeg har trent hele tiden,spillt handball og greier i mange år..helt til jeg ble gravid med første mann.Min søstrer har ikke trent og plages nå veldig med bekken.Men det kan jo være veldig forskjellige.Er jo ikke sikkert det har noe og se eller.

Skrevet

Okey!! Den er grei...hvor mange kg trur du jeg kommer til å gå ned før jeg blir gravid da?

Skrevet

mellom 4-6kg

Skrevet

Okey, men da kan det da umulig være lenge til ;) hehe...

takk for at du spår...

men jeg er nesten nødt til å spørre deg om noe...

stemmer det at du og mamalari skulle "teste" meg?

høre om jeg svarte det samme på maria...

Skrevet

teste deg?hva mener du?er ikke helt må så må nok si nei.Hvem er maria?har ikke sett at hun mamalari her vært her på et par dager nå jeg da.

Skrevet

kan hende jeg ahr misforstått...

beklager!!

Skrevet

Oisann.. ikke meningen å gi deg den følelsen. Jeg lover deg at jeg har tatt 3 positive tester. Blir heller redd for at det ikke stemmer nå... Du har aldri spådd meg før, derimot Mamalari og Aurora og jeg ville bare se om du sa det samme som dem... Kanskje det er der "lurefølelsen" ligger. Maria

Uff, jeg leste det som om Dere skulle teste meg jeg... det var nok ikke slikt det var ment skjønner jeg nå!!

Skrevet

okey...kan nok være at hun Maria der prøvde og teste deg for og se om du fikk opp det samme som hva vi fikk opp.Har opplevde at mange spør først med nicket sitt og så er de gjerne anonyme eller vrir spm sitt for å se hva vi som spå ser..om vi får opp det samme.Skjønner.

Skrevet

Okey!! Jeg skjønner :)

Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...