Gå til innhold

Hva tror dere?? Har datteren min ADHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 17mnd.

- Sover godt hele natten, det har hun alltid gjort..er så sliten om kvelden fordi hun er så aktiv.

-MÅ ta på alt, kjenne på alt, smake på alt.

-Apekatt som klyver på stoler og bord hele tiden

-sitter sjelden i ro, med mindre det er en veldig spennede bok

-utrolig smilende og glad, gråter sjeldent

-kan ikke sitte i ro i vognen i mer enn 15min..da må hun isåfall få noe og holde i.

-springer fortere enn hun klarer fordi hun er så ivrig...

- river ned hele huset om hun har sjangs

Er så lei meg...hun er så utrolig aktiv..og jeg er såååå sliten selv om hun går i barnehage og jeg går hjemme....:-(

Føler jeg skyver datteren min bort, er ofte sint på henne...

Kan legge til at svigermor sier at sønnen hennes (altså pappaen til datteren vår) var like aktiv han som barn, og er nå heldigvis veldig rolig voksen mann....

Nytter ikke og snakke med legen...alle sier det er altfor tidlig..

Jeg skulle så ønske hun kunne sitte på fanget mitt av og til...savner det:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det var mitt lille gull du hadde hatt på lån ;o) Hun er snart 2 år, og prikk lik din, bortsett fra at hun først som 1 - åring, sov sin første hele natt...jippi, endelig!

Hun er utrooooolig aktiv og veeeeldig bestemt, og jeg kjenner meg igjen, når du sier at du er sliten. Men dette er en alder hvor absolutt alt skal utforskes, både høyt og lavt, og grenser testes til det ytterste. Men den følelsen av at "noe" ikke er som det skal har jeg hatt fra dag 1, men klarer nå å skyve den lengre og lengre unna..., Prøv å glede deg over at hun er frisk og rask, med masse energi og utforskerevne ;o) Dette er veldig gode egenskaper, og du skal se hun får god bruk for dette senere i livet.

Masse lykke til, og vit at du ikke er alene ...

Skrevet

HI her, og takk for svar. greit og vite at det finnes andre også:-)

Men jeg er ganske alene om og tenke tanken, samboer,svigers etc mener bare hun er veldig aktiv og dette vil hun vokse av seg...

Hennes pappa var jo like aktiv som barn og han er i dag en svært rolig og bedagelig mann he he....

Men vi mødre bekymrer oss jo ganske mye over alt...iallefall jeg:-)

Er glad jeg har en frisk og flott jente, hun er jo en solstråle hele tiden...:-)

Lykke til du også..håper begge våre barn vokser det av seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...