*tobarnsmamma* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 med den har blitt borte:-( den var verdens beste ever.. noen som har noen forslag til oppskrift?? takk takk på forhånd folkens
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg lager den slik: - Koker pasta (f. eks makaroni/pastaskruer) - Steiker pølseterninger sammen med litt løk - Koker grønnsaker (gjerne sånne frosne posegrønnsaker) - Lager tykk, hvit saus - Blander alt oppi en ildfast form - Strør revet ost over og krydrer med basilikum Nammenam!! Familiens favoritt )
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 var det den med bittelitt chili, bittelitt sennep, potetmos, ost??
*tobarnsmamma* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 det var ikke noen av disse tror jeg.. iallefall ikke med senep. men den jeg laga var d ikke grønsaker i. Jeg er skikkelig amatør når gjelder matlaging, må innrømme at jeg kan faktisk ikke lage hvitsaus engang..tragisk.. så trenger nok mere detaljer for evt skal lage den der..hehe men takk skal dere ha for svar:-)
*ale* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Har delt ut min superenkle til noen her, kan det være den?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Lager hvit saus, deler opp røkte kjøttpølser i biter og pureløk i ringer. Bland alt sammen. 2 egg piskes lett og blandes sammen med resten. Ha i litt revet hvitost. Ha i ildfast form med revet ost over. Stekes midt i ovnen på 200 grader. NAMNAM.
*ale* Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Oppskrift jah.. duh!! 200 g makaroni 1 pose Toro hvit saus 1- 2 egg en pakke tykke pølser uten skinn-.. Kok makaronien, lag sausen som det står på posen, ta den av varmen og ha i egg(ene). Bland i pølse i biter og makaroni, hell alt i en ildfast form. Strø på ost og stek på 200 grader i 15- 20 min (til osten er bra) Går såååååå fort...
matal Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 En pakke fløtegratinerte poteter lages i en ildfast form. Skjær opp pølser og tomater og fordel utover. Strø på raspet ost. Stekes i oven. Serveres med salat og rundstykker. Kjempegodt
Sjokoladekaka Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Link: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137181270 Kanskje det var denne:) Eg søkte på pølsegrateng på Debatter-sida:) Der kom opp fleire trådar med pølsegrateng:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå