Gå til innhold

Jeg har født...

Anbefalte innlegg

21. mars på selveste Langfredag fikk vi en liten datter. Hun ble tatt med keisersnitt siden jeg hadde svangerskapsforgiftning. 8 uker og 2 dager før termin var hun bare 1485 gram - men det ser ut som om hun skal klare seg bra!! Heldigvis!

Dette var vårt første barn, og jeg fikk spinal under keisersnittet. For de som vet de skal gjennom dette i mai, kan jeg bare si at det gikk mye bedre enn forventet! Det var ikke vondt å sette spinalen, og såret gjorde mindre vondt enn jeg hadde trodd i etterkant...

Vi blir boende på sykehuset en god stund enda, men alt ser bra ut - og vi gleder oss til å få henne hjem :)

Til alle dere som fortsatt har termin i mai: MASSE LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137319482-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer sååå mye.Jeg tar av meg hatten for deg.Jeg vet ikke om jeg hadde hvert så possitiv som du virker:)Du gjør nok at andre som måtte komme i en slik situasjon blir mer avslappet etter å ha lest din historie.jeg er helt rørt til tårer her jeg sitter.Håper alt går bra med jenta di og deg.Hilsen dritt lei med termin 22. mai.

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner :))

Ikke så ofte jeg har internettilgang for tida, men måtte en tur innom å se om det var noe nytt i dag.

Vår lille datter passerte 1800 gram i går, har kommet ut av kuvøse (har vanlig seng nå!) og på søndag fikk hun på seg klær for første gang i livet. Store fremskritt!

Hun er så og si blitt erklært frisk av legene, så nå må hun bare lære seg å ta til seg mat selv. Ammingen går litt trått foreløpig... Hun er jo så liten, så hun blir fort sliten av å suge. Får det meste av maten via sonde enda.. Det kan fortsatt ta mange uker før hun klarer å spise selv, og inntil da blir vi boende på sykehuset. Får bare håpe at vår datter viser seg å være tidlig ute med å lære teknikken og bli utholdende nok til å kunne ta til seg alle måltider selv, ofte må de bli hele 37-38 uker før de har skikkelig taket på det!

Begynner å bli litt sliten, og ønsker å komme hjem :)

Til alle som nå er under kategorien "drittlei": Prøv å nyt den siste tiden så godt dere kan, og masse, masse lykke til med fødsel og barselperiode! Håper alle bare får gode og positive opplevelser :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...