Attekattenoa Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ringte St.Olav i dag. De har sendt oss brev som vi sikkert mottar i morgen. Der skulle det visst stå en del info og et vakt-telefonnummer som jeg skal ringe. Hun sa ikke noe mer enn det, ikke noe om hvorfor og når jeg skal ringe eller noe sånt - og jeg glemte helt å spørre... også sa hun at det ikke var ventetid på IVF. (har fått beskjed om at søknaden vår er godkjent). Vil det si at jeg skal ringe neste gang jeg får mens eller? Noen som vet? Gleder meg til å hente posten i morgen, hehe:-)
Attekattenoa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2008 Håper noen kan svare meg på dette!!! Noen som har fått brev fra dem i det siste og som da vet sånn crka hvor lenge jeg må regne med å vente før vi er i gang??
Lauren Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Har dere vært til forundersøkelse/intervju? Dette så de vet mere hva de må gjøre med dere. Hvis alt dette er klart, er dere snart i gang. Les brevet du får, du vil få opplysninger der om hva som skjer og evt. når. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå