Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får stadige kommentarer på hvor stor jeg er i forhold til sist. Mennesker jeg knapt kjenner sier det til meg...egentlig alle som har en kommentar omm magen sier det.

Synes i grunn det er bedre enn sist for da var det mange som bare trodde jeg hadde lagt på meg noe helt j... nå ser jeg ihvertfall super gravid ut..hehe

Kanskje jeg sprekker,...hehehe...skal måle s/f mål på fredag. Blir spennende å se om det er mye større enn sist på den her tiden.

Lå bittelitt over for en mnd siden. Nå mååå det være mer.

Fortsetter under...

jeg spurte jordmor ang sf mål. fordi jeg er mindre enn sist. jeg spurte om dette er fordi jeg har 7 år mellom barna mine. Hun sa at livmora nesten var tilbake til start for meg igjen, men at det var vanelig at de som bare har ett eller to år mellom barna sine gjerne blir raskt større... siden livmora ikke rekker å bli liten igjen. Skjønte du den? Barna trenger ikke bli større for det. :)

Hei!

Sist jeg var hos jordmor så sa ho at en del av smertene jeg har kunne skyldes at ungen var stor.. men ho måtte nesten bite det i seg for da hun var til å kjente etter så hadde ungen veldig god plass:-) Jeg føler meg stor og klumpete og får mange kommentarer med at "du har ikkje lenge igjen" ,men det er nå fortsatt 5 uker igjen da. Er normal på s/f målet og har nesten ikkje gått opp i vekt, så det er jo et pluss:-)

har vel ikke tenk at ungen ble større heller. har jeg sagt eller antydet det da???

Mange grunner til at magen er stor og det er jeg fullstendig klar over. har aldri trodd at babyen skulle bli noe større...bare konstanterte at mage var det..

Annonse

mage fasongen har fryktelig mye å si...jeg tror magen min på en måte står rett ut..sist gang lå den liksom langs kroppen uten at jeg fikk den store utover magen.

Hadde vel gravid fasong fra sist gang...hehehe.....

Må nok begynne å trene når denne babyen er ut..ellers vil jeg vel se gravid ut hele tiden!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...