alvilde Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hva syns dere om una? tenkte på una med et mellom navn å hvilket mellom navn hadde passet? har ei jente fra før som heter ida sofie
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 una er et kjempenydelig navn! står godt alene synes jeg. heter du selv alvilde? åh! det er yndlingsnavnet mitt!! hva med: una simone (uttales uten e) una elin (lang e) una margrete una beate
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Una er et utrulig fint navn. Synes det er finest alene jeg. Men Una Karen er jo vakkert da )
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Una er nyyyyyyyydelig og er finest alene.... Une er også kjempefint, men finest er June.... :-)))
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Ida Sofie og Una Mathea Una Sevrine Una Andrea
volve Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Una er helt fint, og er så kort at det tåler godt å ha et mellomnavn. Una Synnøve Una Marie Una Renate
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Una er kjempefint Una Louise Una Jonette Una Elisabeth Una Elise Una Olea Una Kristin Una Eline Una Serine Una Caroline
Gjest Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Una er nydelig og står fint åleine, men av dobbeltnavnforslaga likte eg best Una Marie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå