Venter en juli baby:) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Vil du prøve meg idag..når gravid og kjønn? 020172 jeg , 270673 han
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 nei tenkte jeg faktisk ikke skulle se på deg i dag.Ikke prøve eller for og være helt ærlig.Tenkte og se på deg i morgen.Gi det et par dager.Håper det går bra.
Venter en juli baby:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Ja selvfølgelig Aurora går det bra. Er bare såååå spent på om du får opp noe nytt da vettu. Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hei.Da har jeg fått sett på deg..må si du virkelig er en vanskelig person å lese..brukte lang tid og få opp noe og mye engeri.Men før opp mai/juni på deg.Muligens at du da får ei jente.
Venter en juli baby:) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Huff da..er helt utslitt du nå da pga meg. Snedig at det skal være slik,har da ikke vært sånn før når du har spådd meg!!!? Men tusen takk for din tid og energi da. Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 nei da du må ikke ta den skylden.Noen er enkel og lese mens andre er tyngre.Du har vært lett å lese,men vet ikke helt hva som ligger for no siden du er litt vanskelig å lese for og si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå