Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Når jeg klemmer på puppene er det innmari ømt på sidene og under, men de er helt myke og ingen klumper eller liknende..hva kan det være?
Mamma TB Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 jeg er ingen ekspert men dersom du har mye spreng kan du bli øm i brystene pga av dette.Men jeg selv var øm på siden av brystet og kjente ingen klomper men fant siden ut at dette var brystbetennelse,alså det videreutviklet seg til feber ol.men kjente ingen klomper.Nå fullfører jeg en antibiotikakur.Har et lite råd til deg,prøv å ta en varm dusj å masser litt på brystet (ikke for hardt) Når du ammer kan du legge babyen din med underkjeven der hvor det er ømt for da masserer han/hun området.håper du er heldig og at d ikke er brystbetennelse
3 gullskatter Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg har det akkuart likt. Jenta mi er 1 uke. På sykehuset sa de at det var ømme melkekjertler, og helt normalt i begynnelsen av ammingen. Men lurer fælt når det går bort, klarer nesten ikke holde armene over hodet. Satser alt på ømme melkekjertler for oss begge og ikke brystbetendelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå