Gå til innhold

Hvordan er det med dere andre som tar sprøyter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke startet med stimuleringen enda hvor jeg skal ta 3 sprøyter i tillegg til at jeg skal ta klexane. (det vil si totalt 4 sprøyter til dagen). Nå tar jeg kun klexane, og allerede nå er jeg helt blå over alt på magen. Hvordan er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg setter puregon, skal etterhvert sette menopur og den som hindrer eggløsning (3 stk). Er igang med femte forsøk.

Har tidligere blitt blå av og til, men klem godt inn med fingrene på stikkstedet etter du har stukket. Det skal visst hjelpe.

Lykke til!

Skrevet

Tror man blir blå uansett når man tar så mange om dagen. Prøv bare å ikke ta akkurat på samme sted fra dag til dag, men det er jo selvsagt vanskelig...området er jo ikke SÅ stort. Husker jeg ble veldig blå da jeg tok mitt 2. forsøk for to år siden, men ble også gravid, så det kan bety lykke!he.he=) Er nå i gang med søskenforsøk og bruker puregon, så da er det ikke mye stikking.

Uansett - lykke til!!!

Skrevet

Jeg er godt i gang med ivf forsøk nr. 2, og har tatt 3 sprøyter daglig, to i mageområdet og den siste i låret. Har skiftet side på magen hver gang, men det er jo et lite område så litt blå blir du uansett. Jeg trykker alltid med steriliserende på der jeg har stukket, det skal hjelpe litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...