Gå til innhold

Blir litt forvirret her jeg......Noen som har litt mer erfaring på dette området?

Anbefalte innlegg

Leser hva som står av info her på forskjellige innlegg og lurer litt på hva jeg har av dette..........

For ca 11 år siden, første svangerskap, fikk jeg "vorter"(vireker mer som blemmer/kviser) rundt skjedeåpning. Gikk til gynekolog og han sa det var herpes, og det ville jeg ha i kroppen resten av livet. Siden jeg allt hatt "vortene" der i 14 dager var det ikke noe poeng i å prøve behandling, men bare vente og la de forsvinne av seg selv. Det gjorde de etter en kes tid og jeg har siden bare hatt et lite "utbrudd" av "vorter" to ganger og da var det ikke som første gang. Da var det vondt og det sved noe sinnsykt når jeg var på do. De andre gangene har jeg nesten ikke merket det.

Jeg fikk også da høre at dersom babyen ble smittet ved fødsel kunne babyen bli blind......????

Så jeg lurer altså på om dette kan stemme? Har jeg herpes eller ikke i underlivet?? Eller er det noe annet?

Fortsetter under...

hvis disse sårene væsker litt er det nok herpes,ja...men så lenge du har hatt utrudd tidligere er sjansen for at babyen blir smittet ganske liten om du har utbrudd ved fødsel,for da har babyen fått dine antistoffer i blodet...men er det virkelig ille kan du ende opp med keisersnitt...dette er noe de avgjør når du kommer inn til føden,hvis du ikke snakker med lege/jordmor før den tid... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...