Gå til innhold

Orlando eller Miami ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville dere valgt, skal reise med kjærsten. Han er amerikaner så er ikke så viktig for han siden han har vært begge stedene, vil bli min første Usa tur. Skal også til Nebraska og hilse på familie, men skal hovedsakelig være i Florida..

???

Skrevet

Miami!! Orlando er egentlig ikke noe spes (synes jeg da...), bortsett fra parkene. Byen er egentlig litt trist. Miami har litt mer fart, pluss at den ligger ved sjøen (Orlando ligger i innlandet). Nå bor jeg i Miami, så er antakeligvis ikke spesielt objektiv:-) God tur!

Skrevet

Kult!

men vil du anbefale å reise med rutefly og bestille hotell via internett eller kjøpe sånn pakketur fra et reisebyrå?

har funnet veldig billige billetter til miami uten hotell nemlig :) lurer bare på pm det er lett å bli lurt når det gjelder hotell via nettet.. har ikke bestilt det før nemlig :P

Skrevet

Tja, begge deler er vel ok egentlig? Du kan finne alle typer hoteller på feks hotels.com eller expedia.com. Se etter hoteller på Miami Beach, og helst ikke alt for langt nord (syd for feks 25th street sånn ca), så slipper dere å være så avhengige av bil. Hvis dere skal ha med barn så forandrer det seg kanskje litt, det er roligere lenger nord på Miami Beach.

Skrevet

takk :)

skal ikke ha med barn, så da skal jeg notere ned det du skrev :) er ikke reise før til høsten, så hotell kan vi ikke bestille enda tenker jeg, men flybillettene kan kjøpes nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...