Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 I dag har jeg en ditt dag. Er ikek i noe godt humør i det hele tatt. dette her opplegget sliter sånn på psyken. Synes det er kjempe skremmende å vite at om jeg ikke klarer å bli gravid på disse 3 forsøkene (og ikke minst holde på de), så må jeg stå på side linjen å se alle mine venniner få barn i over 20 år til. Klarer ikke å tenke påd et uten å bli kvalm. Synes det er så mye som står på spill.
Fablefant✿ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Prøv å tenk positivt, Tryne! Veit at det noen ganger virker håpløst det her, og prosessen tar masse energi! Jeg er nok en evig optimist jeg da, og har tro på at neste gang klaffer det! (det tenkte jeg i hver pp når vi prøvde naturlig!) Og tre forsøk kan bli mange fler veit du, om du får noen egg på frys! Sender mange gode tanker til deg, Tryne! Keep on going og lykke til!! (Og ja, opplegget sliter vannvittig på psyken! En liten filleting kan virke uoverkommelig! Tror det var sprayen som virket litt inn hos meg, føler meg bedre når jeg har sluttet på den!)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 det var frys da. det blir nok ikek frys her. Det er eggene mine som er problemet, har nesten ikngen egg igjen, på min alder skal det være vertfall 20 egg pr. syklus, jeg hadde 6 på ene og 4 på andre, det var veldig dårlig sa han. I tillegg har jeg nok dårlig eggkvalitet. FSH er høy hos meg, så alt dette stemmer nok. Vi har ikke råd til mer enn 3 forsøk i nermeste fremtid. den dagen vi får råd igjen så er ikke jeg fruktbar lengre. jeg er i min subfertile fase, er med andre ord på vei inn i overgangsalderen (ja, jeg vet det høres teit ut siden jeg bare er 21 år). Jeg blir gal av disse tankene, og jege r sliten nå, men hvem blir ikek det av dette opplegget. hvordan i alle dager holder du motet oppe?? jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå