Gå til innhold

gravid i fryseforsøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt gravid av fryseforsøk? stimulert eller vanlig syklus? fortell...trenger noen solskinnshistorier! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid 1.fryseforsøk, men mistet dessverre (MA) i uke 6. Mange det går bra med også!!

Lykke til!!

Skrevet

Å ja, da - det funker fint :-).

Gravid etter 2. frys, er nå i uke 12, og dette ser ut til å gå fint! Lykke til!!

Skrevet

Fryseforsøk her også. Er i uke 8 nå;-)

Masse lykke til

Skrevet

Jeg ble gravid etter fryseforsøk. Det endte desverre i en blighted ovum, men det har ikke noe med at det var frys.

Lykke til!

Skrevet

er 2 stk 5-delte egg bra ved innsetting??

Skrevet

Ble gravid ved mitt første fryseforsøk - men det endte dessverre i MA i uke 8. MEN det hadde ingenting med at det var fryseforsøk. Jeg har forsatt tiltro til metoden og sitter nå og venter på å komme i gang med siste fryseførsøket vi har. MASSE LYKKE TIL!!

Skrevet

Jeg er gravid i uke 6 på 1.fryseforsøk!!! alt bra foreløpig. lykke til!!!

Skrevet

Ble gravid på 1.frys, men endte i kjemisk graviditet. Er nå gravid etter 2.frys og er i uke 25 : )

Lykke til!

Skrevet

Ohh, og det var stimulert syklus, ja.

Skrevet

Ble gravid på 1.fryseforsøk (mistet tidlig i SA, men det kan jo skje ellers også).

Snakket med en av overlegene på Riksen i dag ang. om jeg skal ha ferskt forsøk eller bruke opp de to eggene vi har på frys først, og da nevnte han at han akkurat har hatt en pasient som har vært igjennom tre forsøk uten positiv test, mens på 1. fryseforsøk ble det full klaff.

Jeg var stimultert, aner ikke med hun andre jeg nevnte.

mvh

Skrevet

Er gravid på 2. fryseforsøk. Naturlig syklus.

Bare fire uker igjen til termin, så nedtellingen har begynt :-)

Skrevet

Skal også i gang med frys for første gang i beg. av mai. Skal ta progynova er det vel fra 1 blødningsdag. Er dette i naturlig syklus??? Skjønner ikke helt forskjell på naturlig og stimulert her....Godt høre det er flere som har lykkes med frys. Har 5 egg så jeg håper i alle fall det blir ett forsøk ut av det.

Skrevet

Det er stimulert syklus når man tar progynova eller annen medisin. Naturlig syklus betyr at embryoene settes inn i din vanlige naturlige syklus. Noen får i tillegg litt progesteron-støtte da....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...