Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg er bare i uke 10, men er så oppblåst i magen at det kan sikkert se ut som om jeg er nokså langt på vei. Magen rumler i ett, og jeg er så full av gass at jeg trolig er en stor klimatrussel... ;-) Har lest at dette kan forekomme, men har selv aldri opplevd det før. Noen med erfaringer og et par trøstens ord?
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg kan trøste deg med at jeg plages med dette jeg også Men særlig på kveldstid. Før jeg legger meg om kvelden ser jeg nærmest ut som en ballong. Tror nok det har sammenheng med at fordøyelsen går så mye treigere.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Takk for svar, Smugs! Jeg ser at jeg også er tilnærmet "normal" om morgene, mens jeg eser opp utover dagen. Jaja, det er vel andre som har verre ting å klage over enn dette med luft! Jeg er egentlig mest full av undring over at det er mulig å endre kroppsfason så til de grader fra morgen til kveld, hehe! ;-)
Oktobermari Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ja det er helt utrolig hvor mye kroppen utvider seg i løpet av dagen! Jeg er i 7. uke, og det er jo ikke mye, men du verden, som magen tyter ut om kvelden og for en lettelse det er å slippe puppene fri fra bh-en! Merkelige greier, men ganske kult også å følge med på hvordan kroppen endrer seg. Og samboeren synes det er kjempefestlig
Nilla43 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Du er ikke alene om dette nei... :-) Noen ganger, særlig litt utpå dagen ser det jo ut som 6. mnd her isteden for 4. mnd. Buksa jeg går med på jobb og som føltes behagelig da jeg tok den på meg om morgenen ryker av med en gang jeg kommer hjem - da er den for stram. Men syns jeg husker fra sist at dette endret seg etter hvert som magen ble ordentlig "gravid-hard". Ser de forsker mye nå på hva de skal fôre kuer med for å minske CO2-utslippene - vi gravide blir vel forsket på også snart da siden det er så voldsomt fokus på disse utslippene for tiden.... hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå