Gå til innhold

O.J.R. - bekymringsverdi eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet et navn til vår nyfodte sonn som vil ende opp med disse initialene. Ville dere bekymret dere for dette, ikke valgt det? Eller er det tåpelig og i det hele tatt tenke på dette? Vi er en englesk norsk familie, fornavnet og mellom navnet er 'internasjonale' etternavnet er med engelsk uttale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så spesielt med de initialene?

Skrevet

forstår ikke hvorfor det skulle være problematisk.. Er jeg helt teit som ikke forstår hva det står for eller??

Skrevet

Trur du må forklare dette mer....

Skrevet

Øh... jeg skjønte ikke den helt. Hva er OJR da? Ikke vet jeg. Eneste problemet med initaler jeg har vært borti noen gang, var en gutt som hadde initialene K.U.K, og dette fikk han høre nesten hele oppveksten, stakkar. Og de stakkars foreldrene hans hadde dårlig samvittighet for at de ikke tenkte over det da de døpte han.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jobbet med en som hadde initialene K.Å.L. Han syntes ikke det var så kult heller,.... ;)

Skrevet

Ville bare vente litt for jeg skrev inn igjen og forklarte initialene for og se hva assosiasjonene folk hadde var. Jeg er for min del veldig glad for og se at ingen fattet noen assosiasjon....i utlandet (USA, Irland, England) har folk reagert med kommentarer om O.J. Simpson og det er jo ikke akkurat det man vil at sin sonn skal få hore resten av livet.

Vi bor jo nå i Norge, selv om han har fam. i utlandet og vil tilbringe mye tid i ulandet, foler jeg en lettelse at folk antageligvis ikke kommer til og trekke denne assosiasjonen her når de ser vår sonn's initialer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...