Gå til innhold

har dere alt klart nå???

Anbefalte innlegg

8 uker igjen til termin, men alt er ikke i boks enda. tenkte å begynne i uke 35-36 jeg. Blir liksom så lenge å se inn på baby rommet før det. er fullgåtte 32 i dag. så om 3-4 uker kan jeg vel starte litt.

åssen er det med dere andre? dere ligger sikkert litt før meg, siden jeg har termin i slutten av mai.

har dere bra form og hva plager dere i såfall mest om dagene? Syntes det er blitt litt tungt å ta på sokker jeg... :) men det har en del med bekkenløsninga å gjøre også. Ikke kan jeg si jeg spretter opp av seng og sofa om dagene eller,,, men jenter.. dette er siste mnd. før VÅR måned. Det er så spennende!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137316661-har-dere-alt-klart-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg har 8 uker eller mindre til lillemor kommer..og her er det masse igjen! Mesteparten er kjøpt inn, men har masse klær/sengetøy osv som skal vaskes og strykes. Rommet er ikke ferdig, mangler endel møbler...*huff* må bare ta meg sammen! Har bestemt at jeg vil ha ALT klart til 1 Mai, så jeg slipper å stresse siste mnd..da er det heller mer kos å fikse ting "jeg har glemt".

Ellers bra her, merker at magen plager meg litt..vanskelig å finne god liggestilling, sover ikke mange timene om natten-så hender jeg dupper av på sofaen. Litt vondt i ribbeina, og lillemor ligger aldri rolig (gjør det ikke akkurat lettere) Men skal ikke klage, har sluppet unna med mye-er jo i god form da :)

Herlig å tenke på at det bare er 8 uker igjen..synes tiden har gått fort!

har ikke absolutt alt klart..men ikke mye igjen. Eneste er at vugga som vi har fått står i kjelleren..og inngangen utenfra er helt ned snødd( har masse masse snø her...) og trappa inne er for trang. Mannen min snakker stadig om at den kan vi hente når snøen har smelta..men når blir det da??!!!

Og nå begynner jo masse å skje med mai mammaene her inne..kjenner jeg blir litt stressa og vil ha opp vugga nå!!!

Egentlig dødståpelig å henge seg opp i den derre vugga..men sist stod barnerommet helt klart i uke 30...nå er jeg straks i 34...og alt er ikke i boks...mangler madrass også..hjelp...hehehe...tullete gravid dame!!!

Har det meste fra storebror på halvannet. Har kjøpt inn softbag til søskenvogna og skal til å vaske trekkene i bagdelen til storebrors vogn.

Har ordnet med vokseseng til storebror og i kveld har han lagt seg i den for første gang. Det er litt rart at han må flytte ut av sprinkelseng og vogn og over i storguttalternativer. Litt sårt for mamma.

Ellers har jeg kost meg med å vaske litt klær som er arvet og kjøpt inn da mamma var på besøk for en stund siden. Har vasket tullete ting som vippestolen og vinterdresser. Haha.

Nå skal det syes kluter og strikkes ferdig, kjøpes inn kommode, madrass og etterhvert ny dyne og pute til storebror. Så skal dyner og puter vaskes.

Er i gang med nedvasken av huset. En kombinasjon av oppdragelse og personlighet gjør at jeg er nødt til å vaske ALT (gjerne også husets yttervegger) før jeg kan slappe av og nyte livet. Var sånn sist også.

Annonse

Hei!

Nå begynner det å nærme seg. Jeg har termin 7.mai. Men vi har slett ikke alt klart. Vi får vogna i midten av april, ellers har vi det meste i hus, mangler bare noen småting, som forsåvidt kan kjøpes på vei hjem fra sykehuset. Vi har arvet masse, og jeg driver og vasker og stryker. Egentlig veldig koselig oppgave!

Drømte her ei natt at vannet gikk og jeg ante ikke hva jeg skulle ha med meg. Så nå har jeg funnet fram lappen om hva som må pakkes og har begynt så smått. Innmarri spennende dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...